Polecany post

Podziękowania

Serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które odpowiedziały na mój apel o darowizny na rzecz szkoły! Wasze wpłaty są bezcenne! Choć na ra...

wtorek, 20 czerwca 2017

Czy wagary są grzechem?

Pewien uczeń pewnej szkoły katolickiej po przeczytaniu artykułu Czy wagary są grzechem? przesyłał mi taką odpowiedź:


Wagary to nieprzestrzeganie praw ustalonych przez człowieka, a nie przez Boga. Cały tekst nie jest uzasadniony niczym z Pisma Świętego + ja akurat nie jestem krótkowzroczny bo patrzę dalej na swoją edukację i nie idę na lekcje na których będziemy film oglądać... Idę na polski, bo tam jedynie coś nam Pani mówi więc nie tracę nauki jaką mógłbym wyciągnąć z bycia w szkole, iż jej tam po prostu na 90% lekcji nie ma. Nie jest grzechem.


Celowo wyróżniłem jedno zdanie, które wprowadziło mnie w zakłopotanie. Nie wiem co odpowiedzieć.

Czy ktoś z Państwa może wie? Proszę o pomoc...


Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz